La numărul de telefon pentru WhatsApp se primesc doar sesizări (mesaje) scrise și fotografii. Pentru apeluri telefonice, puteți apela Telefonul Cetățeanului 021.9540, disponibil 24/7).
Prin utilizarea numărului de whatsapp 0745093940, vă asumați că ați fost informat/ă în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și despre faptul că transmiteți datele prin intermediul unui operator care nu este sub controlul sau în relație contractuală cu Poliția Locală sector 1.
Accept prelucrarea datelor Nu acceptInformare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Acceptare
Având în vedere faptul că intrăm în sezonul rece, temperaturile scăzute și ninsoarea pot favoriza formarea ţurţurilor, acumulări de zăpadă şi gheaţă pe acoperişuri şi pe trotuarele aferente imobilelor.
Pentru prevenirea expunerii cetăţenilor la pericolul accidentării şi evitarea producerii unor pagube materiale a bunurilor mobile şi imobile, Serviciul Proximitate şi Asociaţii de Proprietari a iniţiat planul de măsuri nr. 2243/13.11.2017, în vederea înştiinţării cetăţenilor asupra obligaţiilor ce le revin, în conformitate cu art.12 din Cap.V din normele de salubrizare ale Municipiului Bucureşti, aprobate prin Hotărârea Consiliului General al Municipiului Bucureşti nr.120/2010, potrivit cărora “persoanele fizice şi juridice au obligaţia ca pe timp de iarnă să îndepărteze ţurţurii de gheaţă formaţi la nivelul acoperişului imobilului/construcţiei, să cureţe în maxim 24 de ore după încetarea ninsorii zăpada depusă şi gheaţa formată pe trotuarele aferente imobilelor unde domiciliază sau îşi desfăşoară activitatea, a sediilor de firme, curţilor şi terenurilor deţinute, astfel încât traficul pietonal să se desfăşoare în condiţii normale. La imobilele în care la parter funcţionează societăţi comerciale, magazine sau prestatori de servicii, obligaţiile menţionate revin acestor unităţi pe timpul funcţionării acestora”;
În baza planului de măsuri, în data de 15.11.2017, angajaţii Serviciului Proximitate şi Asociaţii de Proprietari au afişat înştiinţări la sediile asociaţiilor de proprietari din Cartierul Aviaţiei.
În colaborare cu agenţii de proximitate din cadrul Serviciilor 1-3 Ordine şi Linişte Publică, activitatea de informare a cetăţenilor Sectorului 1 va continua pe raza întregului sector.